Політика   Економіка   Спорт   Блоги   Форум   Народна правда   ТаблоID
Українська правда
Спитай президента


Тема:  Нерухомість, житло

Останні запитання
Голосування закінчено
Где нам жить? К себе пустите?
Мария, 26.12.2007, 15:12   Лінк
 
Голосування закінчено
Я не живу в Киеве и зарплаты в нашем городе на порядок ниже (на 50-7-%).
Вопрос: если в Киеве, при зарплатах на уровень выше, люди не могут купить квартиру, то как это сделать мне в мои 22 года?
Антон, 26.12.2007, 15:06   Лінк
 
Голосування закінчено
Уважаемый Андрей Викторович.
И опять про цены на жилье для тех, кто хочет жить в купленном жилье, а не перепродавать и зарплаты молодых семей без родительской поддержки.
Прозрачная ситуация: основа здорового государства - семья, один из самых важных составляющих основ семьи - жилье. Без своего жилья тяжело быть семье "здоровой". Как следствие - "больное" государство.
Так может необходимо увеличить вложения ресурсов в этом направлении? Как считаете?
Дмитрий, 26.12.2007, 15:00   Лінк
 
Голосування закінчено
Коли вирішиться проблема ЕЛІТА-ЦЕНТР
Валентина, 26.12.2007, 14:46   Лінк
 
Голосування закінчено
Скажіть будь ласка, чи буде спроможна влада прийняти закон, регулюючий проведення капітальних ремонтних робіт в будинках, з регулюванням рівня шуму?
Моїй дитині зараз 1 рік і 7 місяців. На протязі цього часу не було жодного місяця тиші.
Під час сну у сусідів на різніх поверхах проводяться ремонтні роботи: кожен "під себе" ломає стіни, знімає штукатурку та ін. А що робити сусідам?! Хто буде відповідати за невро-психологічний стан дітей (дитина боїться ходити по підлозі, та гуркоту)?
Наталія, 26.12.2007, 14:41   Лінк
 
Голосування закінчено
Коли почнуть знижуватися ціни на житло, або як середньостатистичному українцю, який хоче мати сім'ю та дітей придбати квартиру?
Daria, 26.12.2007, 14:37   Лінк
 
Голосування закінчено
Пане президенте, чи Ви не бачите чи не хочете бачити яка зараз створилась ситуація на ринку нерухомості?Ви ж не в печері живете що нічого не бачите і нічого не хочете бачити?Чи Ви боїтесь отих корумпованих злочинців котрі створили такі умови, або Ви з ними?Одне з двох. Звісно це запитання для Вас не прочитають і ніхто його Вам не задасть, його просто відфільтрують. Ну хай це буде на Вашій совісті,адже Ви не чим не краще того самого народу і Ви і були раніше отой самий народ,чого Ви тоді хотіли?
Сергій, 26.12.2007, 14:36   Лінк
 
Голосування закінчено
Виктор Андреевич, подскажите пожайлуста как быть молодой семье с жильем? Каким образом возможно вобще приобрести жилье, хотя бы на окраине города?? Если у нас ЗП по 400$, а квартира минимум 30000$ ?? Нам три года собирать на нее? при этом ничего не тратя на себя? Подскажите где нам жить???
Дмитрий, 26.12.2007, 14:32   Лінк
 
Голосування закінчено
Живу в Ужгороді (в квартирі разом з батьками) працюю на держановому підприємстві . Зарплата ( з усіма надбавками) 1500 грн .
Треба створювати свою сім’ю а окремого житла нема.
Купити в кредит за зарплату на ДП – неможливо.

Готові самі власними силами будувати власне житло (Самі будемо цеглу складати та бетон мішати)
Як отримати якийсь участок під будівництво щоб почати будувати власну хатинку?
Галина, 26.12.2007, 14:24   Лінк
 
Голосування закінчено
Виктор Андреевич, не кажется ли Вам, что сегодняшняя ситуация с ценами на жилье - это современный геноцид? Разве для этого мы стояли на Майдане в 2004-м за Вас? Когда украинец со средней зарплатой сможет приобрести среднюю квартиру?
Сергей, 26.12.2007, 14:18   Лінк
 
Голосування закінчено
фатит флудить своими зарплатами и ценами квартир. Лучше Скажите где скачать видюху про БЮДЖЕТ 2008? и где можно перепрошить мой I-PHONE?
(:V.I.K.T.O.R:) Us4eн__о, 26.12.2007, 13:55   Лінк
 
Голосування закінчено
Доброго дня, пане, я вважаю що питання нерухомості в нашій країні буде вирішено після масового виходу на наш ринок закордонних компаній-забудовників. Тоді одразу стане ясно, скільки реально коштує квадратний метр площі. Саме питання: чому законним шляхом цим компаніям дуже складно увійти на цей ринок? Можливо краще навпаки запрошувати ці компанії, а не виштовхувати їх, як це робиться зараз (щоб корупція в нашій країні продовжувала зростати)?
Sava, 26.12.2007, 13:48   Лінк
 
Голосування закінчено
Виявляється таки існує державне кредитування на житло для молоді. Чому ж тоді вигідніше купити житло за свій кошт (через банківський кредит), а ніж скористатися державною допомогою.
Наталя, 26.12.2007, 13:45   Лінк
 
Голосування закінчено
Ціни на житло весь час ростуть, молодіжні фонди не мають грошей ( аби виконувати програми допомоги молодим сім"ям в придбанні житла) , можна до них і не звертатись!!!! банки виставляють неймовірні процентні ставки по іпотечним кредитам! молода сім"я з доходом навіть у 5000 грн. практично не мае шансу придбати житло! Що робиться аппаратом президента у вирішенні цієї проблеми???до якої організації можна звернутись з цим питанням у м.Луцьку?
Володимир Платонов, 26.12.2007, 13:25   Лінк
 
Голосування закінчено
Цены на недвижимость в Киеве продолжают повышаться и еще далеко до их стабилизации. Скажите, какие кланы, группировки, депутаты, кто взвинчивает в Украине цены на недвижимость? Кто ее скупает и создает ажиотаж и рост цен? Что Вы, как Президент этой страны предпринимаете для того, чтобы жилье стало доступным для граждан Украины? Возможно Вы пустили на рынок зарубежные банки, которые предлагают кредиты по 4,5% за год? Или Вы дали указания раскрыть преступления связанные со злоупотреблениями?
Юрий, 26.12.2007, 13:20   Лінк
 
Голосування закінчено
Шановний Пане Президенте!
У 2005 році моя сім'я, яка нещодавно збільшилася, придбала у ТОВ "Еліта-Центр" квартиру у м. Києві. До цього часу,незважаючи на те, що Вами був виданий відповідний Указ про забезпечення "Постраждалих від шахрайства" житлом, ми не маємо ані житла,ані реального рішення нашої проблеми. Чи можливо рішення цього болісного питання і хто мусить відповідати за бездіяльність та безвідповідальність Київської влади?
Щиро вдячна за відповідь.
Анастасія, Олексій, Данило (2 роки)
Анастасія, 26.12.2007, 12:53   Лінк
 
Голосування закінчено
Ув. Виктор Андреевич! Рассмотрит мое предложение относительно жилья для молодежи. Откажите строительным компаниям продавать жилье в кредит. Я готова купить его по нынешней цене (около 200 тыс. у.е.), но выплачивая каждый месяц по 800 у.е. конкретно за это жилье в течении 20 лет. А на данный момент, связываясь с банковскими процентами, я ни морально ни физически не могу себе позволить платить на каждые 10 тыс. у.е. в год «долга» дополнительно по 20 тыс.у.е. процентами.
Катерина, 26.12.2007, 12:45   Лінк
 
Голосування закінчено
Ув.президент я была замужем, родила ребёнка через 4 года подала на развод т.к. муж начал пить,бить и выгнал нас с дочкой ночью зимой на улицу.Когда стал вопрос о разделе имущества (т.е.жилья) закон оказался на его стороне. т.к. квартира была куплена и приватизирована до свадьбы.Живу с мамой и сестрой, когда он наслаждается жизнью.Почему наш закон так не справедлив, ведь я не одна такая женщина которая оказалась на улице?Взять кредит я тоже не могу т.к. зарабатываю 800грн кто нам может помочь????
Лидия, 26.12.2007, 12:23   Лінк
 
Голосування закінчено
Підтримати! Добрый день, Ув. Президент!!!
Очень хотелось бы получить совет, каким образом при стандартной з/п в 200$ (г.Черновцы), купить квартиру??? Вот у меня почему-то не получаеться, или з/п маленькая, или СТОИМОСТЬ КВАРТИР НЕ СООТВЕТСТВУЕТ З/П В НАШЕЙ СТРАНЕ!!!!! Каким образом планируется решение данной ПРОБЛЕМЫ?
Спасибо за ответ
Наталья, 26.12.2007, 12:17   Лінк
 
Голосування закінчено
Мой отец прослужил 27 лет в армии. Ушел в звании майора. 11 лет он ждет в Херсоне жилье. Когда наступит справедливость и военным пенсионерам начнут выдавать жилье?
Кирдан Ю.А., г.Херсон.
Юрий, 26.12.2007, 12:10   Лінк
 
 попередні 20      наступні 20 
Сторінки:    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Усього:
6708 запитань
634333 голоси
 


Пошук по запитаннях