Політика   Економіка   Спорт   Блоги   Форум   Народна правда   ТаблоID
Українська правда
Спитай президента


Тема:  Євро-2012

Останні запитання
Голосування закінчено
Виуктор Андреевич! скажите пожалуйста. Если на евро-12 выиграл бы шахтёр. то как бы у вас развивались отношения с Ренатом Ахметовым и Виктором Януковичем?
qud, 25.12.2007, 22:39   Лінк
 
Голосування закінчено
Дорогий пане призиденте. Як ви вважаєте, чи можливо закінчити підготовку до Євро - 2012 в визначений термін з про6лемами, які виникли в нашому уряді ? І чи спільна праця України і Польщі продовжуватимуться в майбутньому ?
Роман, 25.12.2007, 21:26   Лінк
 
Голосування закінчено
Коли знесуть забудову біля стадіону НСК"Олімпійськй"???
Денис, 25.12.2007, 20:59   Лінк
 
Голосування закінчено
Віктор Ющенко. Будь ласка скажіть чи буде на Україні Євро-2012.Як ви бачите свій вклад до проведення цього значимого для країни турніру.І хто вирішує проблеми які є з Київским стадіоном,Президент,Премєр,Міністр спорту чи Мер міста.І в решті решт хто буде відповідати якщо Євро-2012 у нас у країні не відбудеться.Буду вдячний Вам за відповідь. Едуард.
eduard, 25.12.2007, 20:20   Лінк
 
Голосування закінчено
Чи поважаєте ви Харківський Металіст?
мх, 25.12.2007, 19:57   Лінк
 
Голосування закінчено
Скажіть мені, пане Президенте, чи пішли б ви у Європу, коли б я вам сказав, що Кінець Світу у 2012 році (21 грудня)?!?
Олег Сірий, 25.12.2007, 19:37   Лінк
 
Голосування закінчено
Еще несколько лет и на землю Украины придет великий праздник-чемпионат европы по футболу.

И тут у меня возникает вопрос. А как народ из всей Западной Европы будет добираться до Киева, Донецка ? Пешком ? На конях ?

Граница- три нормальных погранперехода с пропускной способностью-3 часа стоянки !! Это в лучшем случае! Ехал автобусом до Киева-стояли на границе 4 часа !!!


Как добраться поездом например из Франкфурта на Майне, Штутгарта, Гамбурга,Ганновера,из Баварии ??
Алекс, Германия, 25.12.2007, 19:26   Лінк
 
Голосування закінчено
Бышовец будет тренером сборной?
Cooper, 25.12.2007, 19:05   Лінк
 
Голосування закінчено
Уважаемый Виктор Андреевич, а вы знаете, что Евро-2012 пройдёт частично и в Украине?
Мишель Платини, 25.12.2007, 17:05   Лінк
 
Голосування закінчено
Пане Президент! мене цікавить коли нарешті зруйнують будівництво біля НСК "Олімпійський" ???
А може вам варто зробити ще один подвих на кшталт "гасіння вогню" і взяти в руки кувалду разом з міністрами і депутатами і прибрати цю "занозу" біля стадіону??????
Ігор, 25.12.2007, 17:01   Лінк
 
Голосування закінчено
знаем что Евро проведут у нас и в Польше уже давно,но вот живя в Одессе я незаметил есче ни одного изменения дизайна,наведения красоты на наших стадионах.Один единственный имеет хоть некий европейский стандарт,ето стадион ЧМП.А что делаеца с остальными,чиновники смотрят?Да на остальных не на чем сидеть.Какое нам Евро 2012 если есче даже не начали копать!?
Владимир, 25.12.2007, 16:46   Лінк
 
Голосування закінчено
знаем что Евро проведут у нас и в Польше уже давно,но вот живя в Одессе я незаметил есче ни одного изменения дизайна,наведения красоты на наших стадионах.Один единственный имеет хоть некий европейский стандарт,ето стадион ЧМП.А что делаеца с остальными,чиновники смотрят?Да на остальных не на чем сидеть.Какое нам Евро 2012 если есче даже не начали копать!?
Владимир, 25.12.2007, 16:45   Лінк
 
Голосування закінчено
Шановний Віктор Андрійовичу, коли у нашій країні будуть долучати до управління людей які це вміють?
У Польщі до підготовки до ЄВРО-2012 долучають справжніх фахівців по управлінню проектам, які зможуть на світовому рівні реалізувати такий складній проект, одночасно з повною прозорістю бюджету. Ми марно гаємо час та гроші за які прийдеться відповідати вже не перед своїми, а перед світовим суспільством.
Геннадий, 25.12.2007, 16:37   Лінк
 
Голосування закінчено
Какой %, по Вашему мнению, от бюджета на Евро 2012 разворуют?
а) более 50%,
б) 30-50%
в) у нас все чесные.
Тот кто платит тебе зарплату, 25.12.2007, 16:03   Лінк
 
Голосування закінчено
Пане Президенте, чи знаєте Ви, що у європейців майже немає джипів??! А як же тоді вони будуть добиратися по нашим дорогам на Євро-2012 ??
перехожий, 25.12.2007, 15:37   Лінк
 
Голосування закінчено
Ув. Президент!
Почему в финалах Чемпионата Украины по футболу, при розыгрыше Кубка Украины всегда Динамо и Шахтёр?! Не кажется ли вам, что противостоять Суркисам, один из которых держит "Динамо", а другой - Федерацию футбола, может только Ахметов и его деньги?! Что делать остальным, которые судей купить не могут? До каких пор в Украине не будет футбола?!!!

Болельщица первого чемпиона Украины по футболу - ФК "Таврия"!
Регина, 25.12.2007, 15:21   Лінк
 
Голосування закінчено
Пане президент, на кой нам здалося Євро2012, як що банальна маса українців навіть білета на нього придбати не зможе? А усі прибуттки підуть на нові цяцьки для вас, вашої родини та всієї олігархично-депутатської шобли???
Troll, 25.12.2007, 14:49   Лінк
 
Голосування закінчено
Уважаемый Виктор Андреевич. ли Вы что бездействие чиновников по отношению к строительству
перед Олимпийским, ставит под угроз порведение Украиной Евро 2012? не пора ли принять жесткие меры, дабы не опозорится.
Sasha, 25.12.2007, 14:12   Лінк
 
Голосування закінчено
Пане презідент, зважаючи на популюрність в останій час, пропоную, щоб ворота збірної України захищав Конституційній суд України
Ростислав, 25.12.2007, 13:48   Лінк
 
Голосування закінчено
ТРК Троїцький це - знущання над Вашим словом. Хіба це не ганьба? Після розачарування над словом може з'явитися дія - самосуд і т.п. Хто за це відповідатиме.
Василь, 25.12.2007, 12:36   Лінк
 
 попередні 20      наступні 20 
Сторінки:    1    2    3    4
Усього:
6708 запитань
634333 голоси
 


Пошук по запитаннях