Політика   Економіка   Спорт   Блоги   Форум   Народна правда   ТаблоID
Українська правда
Спитай президента

Відповіді на запитання
Олена Гитлянська, УНІАН
Чи готові ви назвати прізвище людини, яку ви подасте на посаду генпрокурора? Коли можна очікувати подання?

Багато говориться, що потрібна нова Конституція. Коли буде реальна робота над вдосконаленням?


Я думаю, ми повинні виходити з того, що парламентська криза, яка забрала багато перспектив вУкраїни в контексті економічному, фінансовому, торговельному в 2007 році, підводить до висновку, що прийняття нової редакції Конституції і скасування конституційних протиріч, які принесені в реформі грудня 2004, - є нагальним національним питанням. Перший момент. Я уважно відношуся до ініціатив, які сьогодні існують по даному питанню в різних політсилах, зокрема парламентські і громадські ініціативи, і бачу таку логіку у цьому процесі. Я переконаний, що перший крок по формуванню нової редакції Конституції має зробити національнаконституційна рада, яка має бути сформована з фахівців по конституційному праву, людей, які представляють правоохоронні організації, правозахисні організації, політичні різні сили, громадські організації,людей, авторитетних у суспільстві. Треба сформувати раду з найкращих авторитетів у даному питанні, які мають довіру у суспільстві. Конституція не повинна писатися ні під кого. Потрібні процедури - прозорі, відкриті, які б через цевикликали довіру. Формування такого плану загально національної конституційної ради є кращою відповіддю. Гірше, коли така ініціатива формуватиметься в рамках парламенту. Це не є компетенція парламенту.

Крок другий. Я не маю на увазі, що парламент має бути відлучений від формування нової редакції. Я буду робити все, щоб український парламент був введений у процес формування, щоб отримати той політичний акцепт, який треба знаходити у силах, що представляють українські партії. Це схвалення, яке має отримати проект у стінах парламенту. Це сигнал, який можуть дати політичні сили і сказати своє відношення до цього. Це чесна розмова між Президентом, парламентом та іншими політсилами. Але переконаний, що приймати Конституцію треба після референдуму. Коли ми пройдемо ці щаблі до процедури: залучимо професійних людей, які розроблять її концепцію, сформуємо змістовну частину, потім обговоримо, потім дали парламенту, щоб він висловився по суті даного питання. Як політичний акцепт, не більше. Потім коли переконаємося у цьому матеріалі, пропонуємо суспільству прийняти. Виходячи з особливостей конституційного законодавства, актуальності теми, я б бачив таку логіку. Хоча Президент України як одна зі сторін, яка може ініціювати конституційний процес, готовий прислухатися до будь-яких інших ініціатив. Мета - наші діти, онуки мають раз і назавжди отримати чесну відповідь відносно формування інституційних відносин між усіма рівнями влади і досягнення на цій основі глобальних основ політичної стабільності України на багато десятків років. Це загальнонаціональне питання, і я буду максимально щирий, щоб до цього столу запросити знакових сторін.

Кадрові рішення по генпрокуратурі та інших відомствах. Зараз крок за кроком через консультації і врахування позиції інших сторін, які беруть участь упроцесі, приймаються відповідальні рішення по кадровому забезпеченню. Тому такий же механізм існуватиме і по генпрокурору.


 
Усього:
6708 запитань
634333 голоси
 


Пошук по запитаннях
 
©2007, Українська правда.
E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com
bigmir)net TOP 100